onsdag 2. februar 2011

Jeg dreit som vanlig i skolen i dag, og dro på Ikea i stedet. Men siden jeg er tilnærmet lik blakk, kjøpte jeg bare en lampe og noen kniver (knivene vi har gitt meg en stor trang til å bare kutte meg selv i stedet i 6 mnd, og nå har jeg fått nok)!! Og som alle de andre (den andre..) Ikeaene jeg har vært på selger de mat rett ved utgangen. Som den storspiseren jeg er overser jeg aldri lave priser når det kommer til mat, så måtte selvfølgelig ta den titt. Og der fant jeg kjöttbullar, potatismos, gräddsaus og tyttebærsyltetøy! Komplett måltid for seks personer til den nette sum av 139,-! Og i og med at jeg kun er en person har jeg mat i laaaang tid fremover. I will never go hungry again! Hvert fall i seks dager!


Mmmmmmm!

Etter jeg hadde betalt oppdaget jeg en hel frysedisk med eplekake. Er det en ting jeg aldri gjør, er det å si nei til et stykke eplekake. Så jeg kjøpte to pakker.. med fire stykker i hver.. Når jeg tenker meg om, syns jeg det faktisk er rart at jeg ikke er både tjukkere og blakkere. Uansett! Poenget mitt med denne fantastisk spennende historien er at jeg brukte mer penger på mat enn møbler. På Ikea! Det syns jeg i grunn var litt stusselig..

Men det var totally worth it!

2 kommentarer:

Christoffer G. sa...

SV: Haha :D Du MÅ dra til NY en gang altså!
Jaaa, har hørt han er i nærheten, men finner jeg han så stenger jeg han inne i leiligheten vår, blir ikke sendt til noen andre da nei! haha

Christoffer G. sa...

SV: Hahah! Kom deg hit du også!! : )